De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Handbook of Marketing Decision Models

Bag om Handbook of Marketing Decision Models

In addition, it contains chapters on recent methodological developments that are gaining popularity in the area of marketing decision models, such as structural modeling, learning dynamics, choice modeling, eye-tracking and measurement.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319569390
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 598
  • Udgivet:
  • 22. juli 2017
  • Udgave:
  • 22017
  • Størrelse:
  • 162x240x40 mm.
  • Vægt:
  • 1024 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Handbook of Marketing Decision Models

In addition, it contains chapters on recent methodological developments that are gaining popularity in the area of marketing decision models, such as structural modeling, learning dynamics, choice modeling, eye-tracking and measurement.

Brugerbedømmelser af Handbook of Marketing Decision Models



Find lignende bøger
Bogen Handbook of Marketing Decision Models findes i følgende kategorier: