Guerrilla Marketing Volume 2
- Advertising and Marketing Definitions, Ideas, Tactics, Examples, and Campaigns to Inspire Your Business Success
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 250
- Udgivet:
- 24. maj 2022
- Størrelse:
- 152x228x0 mm.
- 2-3 uger.
- 22. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Guerrilla Marketing Volume 2
Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach relies on knowledge, time, energy, and imagination rather than a big marketing budget. Now, the winning continues with Guerrilla Marketing Volume 2.
Brugerbedømmelser af Guerrilla Marketing Volume 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Guerrilla Marketing Volume 2 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621