Grundlagen des E-Commerce
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 432
- Udgivet:
- 18. oktober 2023
- Udgave:
- 23002
- Størrelse:
- 168x24x240 mm.
- Vægt:
- 720 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Grundlagen des E-Commerce
Dieses Lehrbuch vermittelt kompaktes Übersichtswissen über relevante Modelle, Konzepte, Bausteine und Prozesse des E-Commerce. Der Autor erläutert und bewertet valide Erkenntnisse aus der Theorie und Empirie basierend auf dem aktuellen Stand der Forschung, und erklärt die wirtschaftlichen Zusammenhänge und Gesetzmäßigkeiten des E-Commerce anschaulich mit Best Practices und fundierten Studien.Die Lerninhalte sind leicht verständlich in didaktisch ausgewogenen Einheiten aufbereitet. Damit werden Studierende befähigt, ökonomische Zusammenhänge und betriebswirtschaftliche Potenziale des E-Commerce zu erkennen, einzuordnen und zu bewerten.
In dieser 2., erweiterten Auflage wurden alle Kapitel umfassend überarbeitet und um neue Themen, Entwicklungen, Erkenntnisse und aktuelle Beispiele ergänzt.
Zusätzliche Fragen per App: Laden Sie die Springer-Nature-Flashcards-App kostenlos herunter und nutzen Sie exklusives Zusatzmaterial,um Ihr Wissen zu prüfen.
In dieser 2., erweiterten Auflage wurden alle Kapitel umfassend überarbeitet und um neue Themen, Entwicklungen, Erkenntnisse und aktuelle Beispiele ergänzt.
Zusätzliche Fragen per App: Laden Sie die Springer-Nature-Flashcards-App kostenlos herunter und nutzen Sie exklusives Zusatzmaterial,um Ihr Wissen zu prüfen.
Brugerbedømmelser af Grundlagen des E-Commerce
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Grundlagen des E-Commerce findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Computer og IT
- Business og læring > Videnskab
- Historie og samfund
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Kunst og kultur: generelle emner
- Litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Detailhandel og grossistvirksomhed
- Lægevidenskab og sygepleje
- Historie og arkæologi
- Databehandling og informationsteknologi > Anvendt databehandling > Software til pædagogik, psykologi, sociologi og samfundsfag
- Sundhed, relationer og personlig udvikling
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621