Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 380
- Udgivet:
- 15. november 2018
- Størrelse:
- 241x162x31 mm.
- Vægt:
- 750 g.
- 8-11 hverdage.
- 18. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior
This new volume provides a holistic understanding the importance of promoting green products and discusses consumers' buying intentions and decisions. The chapters consider consumer behavior theory in the context of green or ecologically friendly products from both the academic and business perspectives.
Brugerbedømmelser af Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Green Consumerism: Perspectives, Sustainability, and Behavior findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621