Great Customer Connections
- Simple Psychological Techniques That Guarantee Exceptional Service
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 31. maj 2011
- Størrelse:
- 152x229x13 mm.
- Vægt:
- 343 g.
- 2-4 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Great Customer Connections
Good customer service might seem like a matter of attitude, but with a little knowledge of basic behavioral psychology, any service rep or team can dramatically improve service quality. Great Customer Connections presents a step-by-step program that takes proven psychological principles and turns them into easy-to-apply practices - so each customer interaction becomes a peak experience.
Brugerbedømmelser af Great Customer Connections
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Great Customer Connections findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621