Graphics Shaders
- Theory and Practice, Second Edition
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 520
- Udgivet:
- 8. november 2011
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 200x243x28 mm.
- Vægt:
- 1242 g.
- 2-4 uger.
- 15. maj 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Graphics Shaders
This book uses examples in OpenGL and OpenGL Shading Language to present the theory and application of shader programming. It explains how to program graphics shaders effectively for use in art, animation, gaming, and visualization. Along with improved graphics and new examples and exercises, this edition includes a new chapter on converting a fixed-function OpenGL program to a shader-based OpenGL program. It also explains how best to use tessellation shaders, illustrates the importance of the invariant qualifier for multipass rendering, and presents new applications, including terrain bump-mapping and LIDAR data.
Brugerbedømmelser af Graphics Shaders
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.
Find lignende bøger
Bogen Graphics Shaders findes i følgende kategorier: