Good Profit: How Creating Value for Others Built One of the World's Most Successful Companies
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 288
- Udgivet:
- 13. oktober 2015
- Størrelse:
- 164x30x245 mm.
- Vægt:
- 497 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Good Profit: How Creating Value for Others Built One of the World's Most Successful Companies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Good Profit: How Creating Value for Others Built One of the World's Most Successful Companies findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Etik og socialt ansvar i virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi