Going Public in Deutschland
- Eine Empirische Analyse Von Boersengangen Auf Grundlage Der Behavioral Finance
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 295
- Udgivet:
- 8. december 2006
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 148x210x19 mm.
- Vægt:
- 431 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Going Public in Deutschland
Marco Rummer vergleicht auf asymmetrisch verteilten Informationen basierende Ansätze mit solchen, die auf der Stimmung der Investoren fußen. Der Autor zeigt hierbei unter anderem, dass die Höhe der Emissionsrendite von der Stimmung der Investoren und nicht von ex-ante Unsicherheit abhängt und der Emissionspreisbildungsprozess maßgeblich von der Investorenstimmung beeinflusst wird.
Brugerbedømmelser af Going Public in Deutschland
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Going Public in Deutschland findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621