Going Beyond the Theory/Practice Divide in Early Childhood Education
- Introducing an Intra-Active Pedagogy
indgår i Contesting Early Childhood serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 222
- Udgivet:
- 11. august 2009
- Størrelse:
- 139x215x13 mm.
- Vægt:
- 286 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Going Beyond the Theory/Practice Divide in Early Childhood Education
This book identifies the gaps needing to be bridged to achieve a more inclusive and 'just' early childhood education, in relation to class, gender, sexuality, ethnicity, race, disabilities and age, and explores various ways of bridging these gaps.
Brugerbedømmelser af Going Beyond the Theory/Practice Divide in Early Childhood Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Going Beyond the Theory/Practice Divide in Early Childhood Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621