God leanledelse i administration og service
- Straks på e-mail.
Normalpris
Beskrivelse af God leanledelse i administration og service
Med lean som ledelsesværktøj har det vist sig muligt at reducere
sagsbehandlingstider, forbedre kundeservice, reducere
medarbejderstress og øge effektiviteten - med færre ressourcer.
Lean handler om at effektivisere de dele i organisationen eller
virksomheden, som skaber værdi for kunden, og fjerne alt det,
som for kunden er uden værdi. I den proces deltager hele organisationen, og målet er at skabe en kultur blandt alle medarbejdere
om hele tiden at gøre det bedre endnu.
GOD LEANLEDELSE i administration og service giver en introduktion til at arbejde med lean og bibringer lederen refleksioner
og bud på, hvordan man skal håndtere at indføre lean.
sagsbehandlingstider, forbedre kundeservice, reducere
medarbejderstress og øge effektiviteten - med færre ressourcer.
Lean handler om at effektivisere de dele i organisationen eller
virksomheden, som skaber værdi for kunden, og fjerne alt det,
som for kunden er uden værdi. I den proces deltager hele organisationen, og målet er at skabe en kultur blandt alle medarbejdere
om hele tiden at gøre det bedre endnu.
GOD LEANLEDELSE i administration og service giver en introduktion til at arbejde med lean og bibringer lederen refleksioner
og bud på, hvordan man skal håndtere at indføre lean.
Brugerbedømmelser af God leanledelse i administration og service
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen God leanledelse i administration og service findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621