Go-to-Market-Strategien fur eine Internet-of-Things-Plattform. Plattformoekonomie, Umfeldanalyse und Marktangang im Bereich Industrie 4.0
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 96
- Udgivet:
- 26. november 2019
- Størrelse:
- 210x148x6 mm.
- Vægt:
- 136 g.
- 2-3 uger.
- 12. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Go-to-Market-Strategien fur eine Internet-of-Things-Plattform. Plattformoekonomie, Umfeldanalyse und Marktangang im Bereich Industrie 4.0
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Go-to-Market-Strategien fur eine Internet-of-Things-Plattform. Plattformoekonomie, Umfeldanalyse und Marktangang im Bereich Industrie 4.0 findes i følgende kategorier: