Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles
indgår i Consumption and Public Life serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 252
- Udgivet:
- 1. januar 2011
- Udgave:
- 12011
- Størrelse:
- 140x216x14 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles
This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.
Brugerbedømmelser af Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621