De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

Bag om Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349359202
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 252
  • Udgivet:
  • 1. januar 2011
  • Udgave:
  • 12011
  • Størrelse:
  • 140x216x14 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles

This book examines the public controversies surrounding lifestyle risks in the consumer society. Comparing news coverage of the 'globesity' pandemic in Britain and the USA, it illustrates the way moral panic brought children's food marketing to the centre of the policy debates about consumer lifestyles.

Brugerbedømmelser af Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles



Find lignende bøger
Bogen Globesity, Food Marketing and Family Lifestyles findes i følgende kategorier: