De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Globalizing Asian Religions

- Management and Marketing

indgår i Global Asia serien

Bag om Globalizing Asian Religions

This volume brings together the insights of theories of management and marketing to give an original, alternative view of the organizational dynamics of globalizing Asian New Religious Movements (NRMs) and established religions.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789462981447
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 380
  • Udgivet:
  • 14. marts 2019
  • Størrelse:
  • 241x164x24 mm.
  • Vægt:
  • 724 g.
  • Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Globalizing Asian Religions

This volume brings together the insights of theories of management and marketing to give an original, alternative view of the organizational dynamics of globalizing Asian New Religious Movements (NRMs) and established religions.

Brugerbedømmelser af Globalizing Asian Religions



Find lignende bøger
Bogen Globalizing Asian Religions findes i følgende kategorier: