Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 412
- Udgivet:
- 8. november 2016
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia
This book aims to provide comprehensive empirical and theoretical studies of expanding fandom communities in East Asia through the commodification of Japanese, Korean and Chinese popular cultures in the digital era.
Brugerbedømmelser af Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Globalization, Consumption And Popular Culture In East Asia findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621