Globalisation and Advertising in Emerging Economies
- Brazil, Russia, India and China
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 13. december 2011
- Størrelse:
- 163x238x19 mm.
- Vægt:
- 438 g.
- 2-4 uger.
- 20. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Globalisation and Advertising in Emerging Economies
Brazil, Russia, India and China are four of the largest and most dynamic contemporary emerging economies in the world. Strong economic growth in each of these economies has been accompanied by the expansion of the advertising and consumer goods sectors. Using a series of country studies, this book explores the dynamics of global capitalism from the perspective of global advertising.
Brugerbedømmelser af Globalisation and Advertising in Emerging Economies
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Globalisation and Advertising in Emerging Economies findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621