Global Trade and the Transformation of Consumer Cultures
- The Material World Remade, c.1500-1820
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 370
- Udgivet:
- 11. januar 2018
- Størrelse:
- 155x235x25 mm.
- Vægt:
- 710 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Global Trade and the Transformation of Consumer Cultures
Beverly Lemire charts the rise of the cosmopolitan material cultures that reshaped the world c.1500 to 1820. She reveals the role of social, economic and cultural forces in shaping consumer behaviour, as well as the ways in which consumer goods shaped and defined empires and communities.
Brugerbedømmelser af Global Trade and the Transformation of Consumer Cultures
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Global Trade and the Transformation of Consumer Cultures findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621