Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 346
- Udgivet:
- 22. juli 2016
- Størrelse:
- 227x292x28 mm.
- Vægt:
- 1226 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations
Provides international insights into marketing strategies and techniques being employed to promote global tourism, competitiveness, and exploration. Featuring case studies and emergent research on place branding, as well as issues and challenges faced by destinations around the world, this book is designed for professionals, researchers, policy makers, practitioners, and students.
Brugerbedømmelser af Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621