Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 300
- Udgivet:
- 30. marts 2016
- Størrelse:
- 291x223x28 mm.
- Vægt:
- 1134 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods
Explores the latest promotional trends, business models, and challenges within the luxury goods market. Focusing on strategies for achieving competitive advantage, new market development, as well as the role of the media in luxury brand building, this publication is designed for use by business professionals, researchers, and graduate-level students.
Brugerbedømmelser af Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Global Marketing Strategies for the Promotion of Luxury Goods findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621