De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Global Marketing and Advertising

- Understanding Cultural Paradoxes

Bag om Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529732504
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 528
  • Udgivet:
  • 2. november 2021
  • Udgave:
  • 6
  • Størrelse:
  • 232x187x31 mm.
  • Vægt:
  • 970 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 18. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Global Marketing and Advertising

Packed with cultural, company, and country examples, this book offers a mix of theory and practical applications covering globalization, global branding strategies, classification models of culture, and the consequences of culture for all aspects of marketing communications.

Brugerbedømmelser af Global Marketing and Advertising



Find lignende bøger
Bogen Global Marketing and Advertising findes i følgende kategorier: