Global Business Strategy: Asian Perspective
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 348
- Udgivet:
- 23. marts 2010
- Størrelse:
- 229x155x23 mm.
- 2-3 uger.
- 22. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Global Business Strategy: Asian Perspective
Given the rise of Asia in the global economy, it is important to understand the uniqueness of Asian business. This book introduces the core strategies prevalent in Western business, and then explains how they can be applied or adapted to Asian business. It deals with the theory and, practice. It also offers real-life case studies and examples.
Brugerbedømmelser af Global Business Strategy: Asian Perspective
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Global Business Strategy: Asian Perspective findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621