Glaubwurdigkeit in Der Marketingkommunikation
- Konzeption, Einflussfaktoren Und Wirkungspotenzial
indgår i Marketing-Management serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 262
- Udgivet:
- 26. november 2003
- Udgave:
- 2003
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 340 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Glaubwurdigkeit in Der Marketingkommunikation
Martin Eisend geht aus verhaltenswissenschaftlicher Perspektive folgenden Fragen nach: Was verbirgt sich hinter dem Konzept der Glaubwürdigkeit in der Marketingkommunikation? Was kann ein Anbieter tun, um seine Glaubwürdigkeit zu verbessern? Welche Wirkungen erzielt ein glaubwürdiger Anbieter beim Kunden?
Brugerbedømmelser af Glaubwurdigkeit in Der Marketingkommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Glaubwurdigkeit in Der Marketingkommunikation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621