Giv dit brand en personlig stemme
- Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 278
- Udgivet:
- 18. august 2020
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 144x220x22 mm.
- Vægt:
- 454 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Giv dit brand en personlig stemme
En influencer kan være mange ting. Det kan være en, der bestyrer en professionel kanal, hvor indhold af høj kvalitet når ud til flere hundredetusinde følgere. Det kan være en, der udsender en videodagbog, eller som livestreamer fra teenageværelset om mode og skønhed. Eller det kan være en, der spiller Fortnite med sin vennekreds som modtagere.
Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:
Sådan lægger du den rette kampagnestrategi
Sådan vælger du den rette influencer
Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren
Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner?
Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?
Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.
Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:
Sådan lægger du den rette kampagnestrategi
Sådan vælger du den rette influencer
Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren
Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner?
Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?
Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.
Brugerbedømmelser af Giv dit brand en personlig stemme
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Giv dit brand en personlig stemme findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621