George Newnes and the New Journalism in Britain, 1880–1910
- Culture and Profit
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 12. december 2019
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 453 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af George Newnes and the New Journalism in Britain, 1880–1910
This is an interdisciplinary study of the noted British newspaper proprietor, publisher and editor, George Newnes, who was a key figure of the so-called New Journalism. The author examines seven of Newnes¿s most successful periodicals-including Tit-Bits (1881), The Strand Magazine (1891), and The Captain (1899) - from a biographical, journalistic
Brugerbedømmelser af George Newnes and the New Journalism in Britain, 1880–1910
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen George Newnes and the New Journalism in Britain, 1880–1910 findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621