Geography, The Media and Popular Culture
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 284
- Udgivet:
- 10. november 2015
- Størrelse:
- 156x234x0 mm.
- Vægt:
- 684 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Geography, The Media and Popular Culture
In this book, originally published in 1985, British and North American geographers present original and challenging viewpoints on the media. The essays deal with a diverse content, ranging from the presentation of news to the nature of television programming and from rock music lyrics to film visions of the city.
Brugerbedømmelser af Geography, The Media and Popular Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Geography, The Media and Popular Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621