Generative KI als neues Teammitglied im Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 30
- Udgivet:
- 28. maj 2024
- Størrelse:
- 148x0x210 mm.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Generative KI als neues Teammitglied im Marketing
Generative Künstliche Intelligenz bringt die digitale Transformation im Marketing auf eine neue Ebene und stellt Marketingverantwortliche vor unbekannte Herausforderungen. Erfahren Sie, wie sich die Rolle von Marketingmanager:innen in Zeiten von Generativer KI verändert und welche neuen Kompetenzen gefragt sind. Darüber hinaus gibt das Buch einen Überblick über die Auswirkungen von Generativer KI auf Marketingorganisationen und einen konkreten Leitfaden zu den Handlungsfeldern.
.
.
Brugerbedømmelser af Generative KI als neues Teammitglied im Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Generative KI als neues Teammitglied im Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Computer og IT
- Business og læring > Videnskab
- Historie og samfund
- Kunst og kultur
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Finans og regnskab > Finans
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Lægevidenskab og sygepleje
- Historie og arkæologi
- Databehandling og informationsteknologi > Digital livsstil > Internetvejledninger og Internettjenester > Finans og investering på internet
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621