Generation X and the Rise of the Entertainment Subject
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 116
- Udgivet:
- 20. april 2021
- Størrelse:
- 165x228x15 mm.
- Vægt:
- 358 g.
- 2-3 uger.
- 26. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Generation X and the Rise of the Entertainment Subject
This book posits that Generation X is the first to be defined by its relationship with entertainment. This relationship, the author argues, is reciprocal: for the first time, entertainment is created with adolescent consumers in mind who in turn develop a new mode of subjectivity that is informed by the popular culture they consume.
Brugerbedømmelser af Generation X and the Rise of the Entertainment Subject
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Generation X and the Rise of the Entertainment Subject findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621