Gender in Campaigns for the U.S. House of Representatives
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 304
- Udgivet:
- 30. september 2014
- Størrelse:
- 152x229x23 mm.
- Vægt:
- 464 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gender in Campaigns for the U.S. House of Representatives
Barbara Burrell presents a comprehensive comparative examination of men's and women's candidacies for the US House of Representatives in elections from 1994 through 2012. Analysing extensive data sets on all major party candidates for 10 elections Burrell finds little evidence of categorical discrimination against women candidates.
Brugerbedømmelser af Gender in Campaigns for the U.S. House of Representatives
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gender in Campaigns for the U.S. House of Representatives findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621