Gender, Identity and the Culture of Organizations
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 15. august 2002
- Størrelse:
- 156x234x13 mm.
- Vægt:
- 363 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gender, Identity and the Culture of Organizations
Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.
Brugerbedømmelser af Gender, Identity and the Culture of Organizations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gender, Identity and the Culture of Organizations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621