De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Gender, Identity and the Culture of Organizations

Bag om Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415270014
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 240
  • Udgivet:
  • 15. august 2002
  • Størrelse:
  • 156x234x13 mm.
  • Vægt:
  • 363 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Brugerbedømmelser af Gender, Identity and the Culture of Organizations



Find lignende bøger
Bogen Gender, Identity and the Culture of Organizations findes i følgende kategorier: