Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 146
- Udgivet:
- 30. december 2022
- Størrelse:
- 288x17x215 mm.
- Vægt:
- 572 g.
- 2-4 uger.
- 17. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing
This book examines and offers insights into original, transdisciplinary, conceptual, and methodological perspectives on gastronomic tourism experiences from both tourists and service providers' perspectives. It is essential read for undergraduate and postgraduate students of Tourism, Hospitality, Management, Consumer Behaviour.
Brugerbedømmelser af Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gastronomic Tourism Experiences and Experiential Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621