Gaming for Classroom-Based Learning
- Digital Role Playing as a Motivator of Study
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 360
- Udgivet:
- 31. maj 2010
- Størrelse:
- 290x225x27 mm.
- Vægt:
- 1140 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gaming for Classroom-Based Learning
Investigates whether games can motivate students to learn and improve their knowledge and skills. This collection of research articles aims to inform classroom and pre-service teachers of the potential of games for improving teaching and learning.
Brugerbedømmelser af Gaming for Classroom-Based Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gaming for Classroom-Based Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621