- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 103
- Udgivet:
- 23. marts 2023
- Udgave:
- 1
- 1-5 hverdage.
- 12. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gamerklassen Global 2
Forfatter Helle PerrierIllustrator Ida Annicka
Nitram hopper over en væltet bil og er på vej videre, da et hårdt slag rammer ham, og han vælter. Martin forsøger at få Nitram på benene, men zombien sidder overskrævs på ham. Dens arme maser Nitram ned mod asfalten. Det forvredne ansigt med de sylespidse tænder kommer tættere på. Igen er det, som om den griner, zombien. Martin slapper af. Slipper kontrollerne. Det sidste, han ser, er kæberne, der snapper efter hans hals. Så bliver skærmen rød.
Team Awesome er i Tokyo til en stor turnering. Her venter en ny bane og både nye og gamle fjender. Det knager i venskabet mellem Martin og Jamal, især når Martin slipper sine nye, vilde zombiekræfter løs.
Gamerklassen Global er fortsættelsen til den populære serie om Gamerklassen.
Kamikaze er bog nummer 2.
Anmeldelser
Bibliotekernes materialevurdering: "Rigtig gode bøger om gaming og venskaber. Handlingen udspiller sig både i den virkelige verden og spillets verden. Scenerne i Zombieræs er intense og velbeskrevet, så man virkelig får en følelse af at være med i spillet."
Sagt om serien:
Forrygende gamerserie om Martin og Jamal, der uforfærdet kaster sig ud i computerspillenes bloddryppende og hæsblæsende eventyr!
Randers Børnebibliotek
Læs Gamerklassen hvis du egentlig helst vil bruge din sommer på at game, men din lærer og dine forældre siger, du SKAL læse.
Tweens - Odense bibliotekerne
Læs selv fra 10 år
Nitram hopper over en væltet bil og er på vej videre, da et hårdt slag rammer ham, og han vælter. Martin forsøger at få Nitram på benene, men zombien sidder overskrævs på ham. Dens arme maser Nitram ned mod asfalten. Det forvredne ansigt med de sylespidse tænder kommer tættere på. Igen er det, som om den griner, zombien. Martin slapper af. Slipper kontrollerne. Det sidste, han ser, er kæberne, der snapper efter hans hals. Så bliver skærmen rød.
Team Awesome er i Tokyo til en stor turnering. Her venter en ny bane og både nye og gamle fjender. Det knager i venskabet mellem Martin og Jamal, især når Martin slipper sine nye, vilde zombiekræfter løs.
Gamerklassen Global er fortsættelsen til den populære serie om Gamerklassen.
Kamikaze er bog nummer 2.
Anmeldelser
Bibliotekernes materialevurdering: "Rigtig gode bøger om gaming og venskaber. Handlingen udspiller sig både i den virkelige verden og spillets verden. Scenerne i Zombieræs er intense og velbeskrevet, så man virkelig får en følelse af at være med i spillet."
Sagt om serien:
Forrygende gamerserie om Martin og Jamal, der uforfærdet kaster sig ud i computerspillenes bloddryppende og hæsblæsende eventyr!
Randers Børnebibliotek
Læs Gamerklassen hvis du egentlig helst vil bruge din sommer på at game, men din lærer og dine forældre siger, du SKAL læse.
Tweens - Odense bibliotekerne
Læs selv fra 10 år
Brugerbedømmelser af Gamerklassen Global 2
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gamerklassen Global 2 findes i følgende kategorier:
- Business og læring
- Børn og unge > Young adult
- Historie og samfund
- Hobby og fritid > Sport
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Aldersgrupper og generationer > Aldersgrupper: børn
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Sociale grupper > Aldersgrupper og generationer > Aldersgrupper: unge
- Samfund og samfundsvidenskab > Uddannelse. Pædagogik > Skoler > Grundskoler og skoler for mellemtrinnet
- Idræt og udendørsaktiviteter > Anden idræt og andre konkurrenceaktiviteter > e-sport
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Skønlitteratur for børn og unge og sande fortællinger > Skønlitteratur for børn og unge: action og spænding
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Skønlitteratur for børn og unge og sande fortællinger > Skønlitteratur for børn og unge: kærlighed og venskab
- Børnebøger, ungdomsbøger og undervisningsmidler > Skønlitteratur for børn og unge og sande fortællinger > Skønlitteratur for børn og unge: skolehistorier
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621