Game Physics Engine Development
- How to Build a Robust Commercial-Grade Physics Engine for your Game
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 552
- Udgivet:
- 23. juli 2010
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 192x234x21 mm.
- Vægt:
- 996 g.
- 4-7 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Game Physics Engine Development
Physics is really important to game programmers who need to know how to add physical realism to their games. In video games, the physics engine uses real-time physics to improve realism. This book aims to take readers through the process of building a complete game-ready physics engine from scratch.
Brugerbedømmelser af Game Physics Engine Development
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Game Physics Engine Development findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621