Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 448
- Udgivet:
- 4. august 2010
- Størrelse:
- 156x233x29 mm.
- Vægt:
- 776 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations
Diffusion, or the widespread adoption of innovations, is a critical yet under-researched topic. This book adopts a multi-disciplinary and managerial process approach to understanding and promoting the adoption of innovations, based on the research and practice. It is of interest to graduates and researchers in marketing and innovation courses.
Brugerbedømmelser af Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Gaining Momentum: Managing The Diffusion Of Innovations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621