De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fuzzy Classification of Online Customers

Bag om Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319159690
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 141
  • Udgivet:
  • 26. februar 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x11 mm.
  • Vægt:
  • 3613 g.
  • 2-3 uger.
  • 11. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Fuzzy Classification of Online Customers

This book introduces a fuzzy classification approach, which combines relational databases with fuzzy logic for more effective and powerful customer relationship management (CRM). The book starts with a presentation of the basic concepts, fuzzy set theory and the combination of relational databases and fuzzy classification.

Brugerbedømmelser af Fuzzy Classification of Online Customers



Find lignende bøger
Bogen Fuzzy Classification of Online Customers findes i følgende kategorier: