Fundamental Theories of Business Communication
- Laying a Foundation for the Field
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 266
- Udgivet:
- 5. december 2020
- Udgave:
- 12020
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 493 g.
- 8-11 hverdage.
- 21. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Fundamental Theories of Business Communication
This book examines the major business communication theories, delving into their relationships and practical applications. Many business communication studies lack a strong theoretical grounding-a deficit that creates difficulties for researching business communication phenomena and building upon previous studies.
Brugerbedømmelser af Fundamental Theories of Business Communication
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fundamental Theories of Business Communication findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621