Fulfilled, not Famous: Stories and Insights from Content Creators on Building a Relationship with your Audience, Creativity, and Perseverance
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 7. december 2019
- Størrelse:
- 139x17x216 mm.
- Vægt:
- 294 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Fulfilled, not Famous: Stories and Insights from Content Creators on Building a Relationship with your Audience, Creativity, and Perseverance
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fulfilled, not Famous: Stories and Insights from Content Creators on Building a Relationship with your Audience, Creativity, and Perseverance findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ejerskab og selskabsformer > Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kontorer og arbejdspladser