From Text to 'Lived' Resources
- Mathematics Curriculum Materials and Teacher Development
indgår i Mathematics Teacher Education serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 27. november 2013
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 234x211x23 mm.
- Vægt:
- 598 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af From Text to 'Lived' Resources
What kinds of curriculum materials do mathematics teachers select and use, and how? This question is complex, in a period of deep evolutions of teaching resources, with the proficiency of online resources in particular. Documentation refers to the complex and interactive ways that teachers work with resources;
Brugerbedømmelser af From Text to 'Lived' Resources
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen From Text to 'Lived' Resources findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621