From Principles of Learning to Strategies for Instruction
- Empirically Based Ingredients to Guide Instructional Development
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 230
- Udgivet:
- 9. november 2004
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 170x244x15 mm.
- Vægt:
- 1200 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af From Principles of Learning to Strategies for Instruction
The primary goal of instructional design is improving the quality of learning and instruction. Many of the available books treat instruction as a formal process that proceeds according to specific and detailed instructional systems development models (see, for example, Dick, Carey & Carey, 2005).
Brugerbedømmelser af From Principles of Learning to Strategies for Instruction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen From Principles of Learning to Strategies for Instruction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621