From Corporate to Social Media
- Critical Perspectives on Corporate Social Responsibility in Media and Communication Industries
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 22. maj 2015
- Størrelse:
- 156x236x27 mm.
- Vægt:
- 476 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af From Corporate to Social Media
This book provides a critical and provocative perspective on Corporate Social Responsibility (CSR) in media and communication industries. It examines both the academic discourse on CSR and actual corporate practices in the media sector, offering a double critique that reveals contradictions between corporate interests and social responsibilities. This book encourages the reader to explore the multifaceted social (ir)responsibilities that shape commercial media landscapes today. It makes a compelling argument for thinking beyond the corporate in order to envision and bring about truly social media.
Brugerbedømmelser af From Corporate to Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen From Corporate to Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621