De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bag om Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776756802
  • Udgivet:
  • 1. januar 2008
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi

Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.

Brugerbedømmelser af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi



Find lignende bøger
Bogen Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi findes i følgende kategorier: