Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 192
- Udgivet:
- 24. september 2007
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 172x241x12 mm.
- Vægt:
- 426 g.
- 1-2 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
Bogen gennemgår begreberne service management og oplevelsesøkonomi og deres teoretiske udvikling. Fagelementer som service management systemet, parametermix og positionering, segmentering og købsadfærd, samt brancheanalyse med fokus på PEST-analysen behandles gennem bogen. Bogen er rettet mod serviceøkonuddannelsen, men kan benyttes bredt af praktikere og på andre uddannelser.
Brugerbedømmelser af Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Fra servicemanagement til oplevelsesøkonomi findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621