De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Foundations of International Marketing

Bag om Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861521644
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 320
  • Udgivet:
  • 11. juni 1998
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 182x241x17 mm.
  • Vægt:
  • 435 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Brugerbedømmelser af Foundations of International Marketing



Find lignende bøger
Bogen Foundations of International Marketing findes i følgende kategorier: