De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Forstå din digitale kunde

- Sådan skaber du loyale kunder med B2B-inbound

Bag om Forstå din digitale kunde

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer. Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder: Principperne bag metodikken Den digitale kunderejse, automatisering og skalering Hvordan du sætter content marketing i system Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound. Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759344804
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 18. juni 2024
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Forstå din digitale kunde

Hvordan imødekommer og fastholder man B2B-kunder i en tid, hvor forbrugeren har adgang til uendelige informationskilder og kan vælge og vrage mellem hundredvis af løsninger og produkter? Det kan du blive klogere på i denne bog, som indfører dig i strategierne bag B2B-inbound marketing og salg. Metodikken skaber autentisk dialog, langvarige kunderelationer og vil løfte både marketing og salg i din virksomhed til nye niveauer.
Bogen behandler alle aspekter af arbejdet med B2B-inbound, herunder:
Principperne bag metodikken
Den digitale kunderejse, automatisering og skalering
Hvordan du sætter content marketing i system
Udvikling og implementering af en inbound-vækststrategi
Hvordan du bygger bro mellem salg- og marketingafdelingen
Teori, koncepter og guides til de nødvendige processer for at lykkes med inbound.
Forstå din digitale kunde er skrevet til kommende og nuværende salgs- og marketingansvarlige i B2B-virksomheder. Forfatterne er erfarne specialister på området, og bogen er den første, som giver en sammenhængende behandling af B2B-inbound marketing og salg på dansk.

Brugerbedømmelser af Forstå din digitale kunde



Find lignende bøger
Bogen Forstå din digitale kunde findes i følgende kategorier: