Forretningsanalysen - før, nu og i fremtiden
- Forretning, Organisation og IT
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 572
- Udgivet:
- 24. november 2015
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 210x297x35 mm.
- Vægt:
- 1643 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Forretningsanalysen - før, nu og i fremtiden
Bogen belyser de vilkår, som er bestemmende for forretningslivets udvikling. Hvorfor og hvordan údvikler forretningslivet, virksomhederne og deres organisationer og teknologien sig, som de gør? Hvorfor opnår virksomheder succes? Hvorfor gør vi i Danmark os gældende inden for bestemte områder, mens man i andre lande har førende virksomheder i andre forretningsområder? Hvad betyder globaliseringen? Hvorfor og hvordan organiserer virksomheder sig, som de gør? Hvorfor og hvordan udvikler digitaliseringen sig og får så stor betydning? Selv om fokus er på den aktuelle og nærmeste fremtid skal man have historien med for at forstå baggrunden for det udskilningsløb, der er foregået i det globale forretningsliv, og den dynamik som former organisationer og teknologi før, nu og i fremtiden. Der gøres særlig meget ud af den digitale udvikling, som her i 2010'erne for alvor er i gang med at transformere forretningsliv og samfund.
Brugerbedømmelser af Forretningsanalysen - før, nu og i fremtiden
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Forretningsanalysen - før, nu og i fremtiden findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Iværksætteri
- Reference, information og tværfaglige emner > Tværfaglige studier > Globalisering
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621