Bøger af Torbjørn Flensted
-
- Chefens guide til søgemaskine-optimering
108,95 kr. Skal din virksomhed have succes og gennemslagskraft på nettet, er det vigtigt, at din hjemmeside bliver fundet i søgemaskinerne, når målgruppen søger efter dig. SEO (Search Engine Optimization) som disciplin kan øge din virksomheds synlighed og konkurrenceevne. Derfor er strategisk ledelse og styring af SEO-processen vigtig for din virksomheds succes på nettet. SEO stiller krav til chefen. Man skal definere klare mål, og man skal være omhyggelig med at styre SEO-projekterne. Denne bog giver dig overblik over SEO, og den hjælper dig med at forstå, hvad der kræves for at få det fulde udbytte af SEO.
- E-bog
- 108,95 kr.
-
278,95 kr. Bogen er en guide til alle, der ønsker bedre placeringer på de store søgemaskiner: Google, Bing og Yahoo! Du lærer at styrke dit brand og tiltrække relevant trafik til din hjemmeside gennem søgemaskinerne. Bogen er relevant for alle, der er involveret i arbejdet med udvikling af hjemmesider, online-markedsføring og branding på nettet. Torbjørn Flensted forklarer, hvordan du lægger en SEO-strategi, finder de bedste søgeord og optimerer indholdet på din hjemmeside. Du kan læse, hvordan indgående links giver bedre placeringer, og endelig får du gode råd til at måle effekten af dine anstrengelser og følge op på aktiviteterne på hjemmesiden. Sidst i bogen finder du en ordliste med forklaringer til de mest brugte begreber inden for SEO-området. Dette er bogen for alle, der vil opleve vækst i trafikken fra Google. Vores sites har opnået markant vækst, efter vi er begyndt at følge SEO-principperne.Christian Sejberg, direktør, LOVE.dk & HOT.dkBogen kommer omkring alle hjørner af SEO. Den kan være grundbog for begyndere, manual for de øvede og springbræt for de dygtige.Mads Vangkilde, eCommerce Manager, TOP-TOY A/SHvorfor er det, at nogle web-sites kommer før andre, når du søger? Hvordan kan din hjemmeside blive en af dem? Torbjørn Flensteds bog handler om, hvordan du skaber websites, som søgemaskiner kan lide, og bogen giver gode svar på, hvad der er vigtigst. Læs bogen, og følg anbefalingerne. Det virker faktisk!Morten Kamper, Aktivitetschef hos FDIM – Foreningen af Danske Interaktive Medier
- E-bog
- 278,95 kr.