Bøger af Philip Munch
-
359,95 kr. Storytelling er for alvor blevet sat på erhvervslivets dagsorden.Med konkrete anvisninger, værktøjer og masser af eksempler giver Storytelling inspiration til, hvordan enhver virksomhed kan anvende storytelling som et værktøj til at styrke sit brand - internt såvel som eksternt.Storytelling er nøglen til et stærkt brand, lyder fremtidsprofetierne. Men debatten svæver i de højere luftlag, og mange virksomheder er stadig i vildrede: Hvorfor overhovedet fortælle historier? Hvordan finder vi den gode historie? Og hvordan fortæller vi historien, så det giver den rette afsmitning på virksomhedens brand?Denne bog er skrevet af praktikere til praktikere og studerende.
- Bog
- 359,95 kr.
-
- E-bog
- 263,95 kr.
-
- Branding in Practice
605,95 - 839,95 kr. In its second edition this successful book presents ten new case studies of branding in practice. Written by practitioners, it teaches and inspires students and professionals to use storytelling as a strategic tool for releasing any company's brand potential.
- Bog
- 605,95 kr.