De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Nicolas Marinos

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • Spar 12%
    - En grundbog
    af Anne Holmen, Nikolaj Frydensbjerg Elf, Morten Ziethen, mfl.
    543,95 kr.

    Bogen præsenterer en opdateret og sammenhængende forståelse af læring, fag, undervisning og organisation på det gymnasiale område.Bogens forfattere inddrager de seneste års omfattende empiriske forskning inden for det gymnasiale felt. De kombinerer teori og praksis og giver en række forskellige bud på, hvad god gymnasial pædagogik er, og hvordan pædagogik er en del af skolens samlede aktiviteter.Gymnasiepædagogik giver et overblik over centrale almendidaktiske, fagdidaktiske og organisatoriske problemstillinger og tilbyder dermed de gymnasiale undervisere og ledere et solidt grundlag for en reflekteret pædagogisk praksis og ledelse.Gymnasiepædagogik henvender sig primært til nye lærere i gymnasiet og er også en brugsbog for de erfarne lærere. Den kan endvidere anvendes i forbindelse med fagligt og pædagogisk udviklingsarbejde samt give stof til pædagogiske diskussioner blandt undervisere og ledere. Bogen kan også indgå i studier og projekter på videregående uddannelser.Bogen er redigeret af Jens Dolin, Gitte Holten Ingerslev og Hanne Sparholt Jørgensen.

  • af Nicolas Marinos
    398,95 - 555,95 kr.

    Hvorfor har vi musikundervisning, og hvad skal udgøre dens indhold?I Fagdidaktik i musik får musikunderviserne værktøjerne til at kunne besvare disse helt centrale spørgsmål. Bogen er ajourført, systematisk, sammenhængende og analytisk og tilbyder en fagdidaktik til hhv. musikskoler, folkeskoler og ungdomsuddannelser.Bogen er med til at udfolde et landkort med de grundlæggende valg, som man står over for som musikunderviser, gennem i alt 17 forskellige aspekter i musikundervisningen. Her gives der fagdidaktiske redskaber, der kan begrunde og kvalificere gode valg i musikundervisningens tilrettelæggelse. Den vil desuden kunne tjen som et diskussionsgrundlag til den fagdidaktiske dialog og udvikling blandt musiklærere.