De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Louise Harder Fischer

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Louise Harder Fischer & Ida Borch
    298,95 kr.

    Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den?Bogen falder i tre dele:Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe.Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang.Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

  • af Louise Harder Fischer & Mar Alaranta
    38,95 kr.

    This book contains 14 cases with challenges confronting Chief Information Officers in the largest and most interesting Danish companies, including the three most iconic ones: LEGO (biggest global toy manufacturer), Maersk (biggest global container shipping company) and NOVO (biggest global insulin company). It includes interesting cases from banks, energy, manufacturing, media, retail, gambling, hospitals, and government. The topics cover a range of key issues such as IT for disruption, coping with technological debt, IT challenges in acquisitions, outsourcing, IT security, creating open IT platforms, open innovations, and several other fascinating issues. The cases are especially relevant as teaching cases. All cases end with a list of possible key questions, a five minute video available for class or home study and a one hour video for in depth analysis of the case. Teaching notes are available for faculty.