De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Spørg hvorfor

Bag om Spørg hvorfor

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse. Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den? Bogen falder i tre dele: Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe. Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang. Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788750060987
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 204
  • Udgivet:
  • 1. juli 2012
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 180x250x15 mm.
  • Vægt:
  • 350 g.
  • 1-2 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Spørg hvorfor

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå. Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse.
Spørg Hvorfor handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den?
Bogen falder i tre dele:

Del 1 handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe.
Del 2 handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang.
Del 3 handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Brugerbedømmelser af Spørg hvorfor