De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Katrine Thielke

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Nana Gaardboe Dall & Katrine Thielke
    268,95 kr.

    Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen?Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem.Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet.Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers.Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem.Det får du: En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medierBogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier.Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.

  • - Når mennesker er medier
    af Katrine Thielke
    228,95 - 270,50 kr.

    Ordet influencers vækker stadig fordomme om ukritisk reklame og gratis produkter. På dansk kalder vi dem influenter, og de er langt fra tomme reklamesøjler, men derimod medier i egen ret, der ofte nyder en troværdighed, som i stigende grad falder hos traditionelle medier. For kommunikatører og organisationer er der derfor et stort potentiale i at forstå, hvordan man kan bruge influenter som led i den strategiske kommunikation og gribe indsatsen fagligt, systematisk og professionelt an.INFLUENTER indfører dig i influentkommunikation som fagligt felt - fra områdets teoretiske rødder, begreber, anvendelige modeller til praktiske tilgange. Bogen går i dybden med syv forskellige influenttyper og beskriver, hvilke konkrete analytiske redskaber, metoder, muligheder og faldgruber der er ved at samarbejde med alle kategorier. Bogen kan derfor også bruges som en håndbog i arbejdet med de syv influenttyper:* Kommercielle influenter* Medarbejderinfluenter* Direktøren på sociale medier* Frivillige som influenter* Agendasættere* Interessenter som influenter* SelvfluenterINFLUENTER er skrevet til dig, der er i gang med en videregående uddannelse, efteruddannelse eller søger konkret viden om, hvordan du som kommunikatør kan arbejde strategisk med influenter og rådgive egen organisation i at samarbejde med dem.

  • - Konflikthåndtering på sociale medier
    af Nana Gaardboe Dall & Katrine Thielke
    213,95 kr.

    Sidder du med brugere på de sociale medier som er vrede eller frustrerede? Og mangler du redskaber til at håndtere situationen?Ved at læse bogen "Når tasterne taler", får du en forståelse af konflikterne på de sociale medier, hvorfor de opstår og hvordan du kan håndtere dem.Du får også et godt indblik i hvad dine brugere i virkeligheden efterspørger, og hvad der virker når bølgerne går højt i kommentarsporet.Bogen giver dig praktiske og implementerbare redskaber, der har afsæt i solid viden fra det konfliktteoretiske felt, samt det digitale univers.Desuden får du et indblik i DSBs arbejde med vores metoder og den gevinst de har haft ved at arbejde med dem.Det får du: En række praktiske metoder og modeller, som du kan bruge med det samme i dit arbejde med sociale medier - eller skriftlig kommunikation i det hele taget Den konflikteoretiske baggrund for at konflikter opstår så hurtigt på sociale medier Forståelse for blandingen af den skriftlige og mundtlige kommunikation, som er noget særligt for sociale medier En gennemgang af en håndfuld andre tilgange til at arbejde med moderation på sociale medierBogen er skrevet til kommunikationspraktikere og social media managers, som arbejder for virksomheder, organisationer eller medier.Men privatpersoner kan også have glæde af metoderne i bogen.